دکترشو

رازهای سلامتی بدن

دکترشو

رازهای سلامتی بدن

دلایل استفاده مردان از قرص وایمکس

تاثیر مثبت قرص وایمکس روی سایز آلت تناسلی

همانظور که اشاره نمودیم اصلی ترین تاثیر این دارو روی حجم آلت است. یک داروی کامل برای رفع بیشتر مشکلات مردان در رابطه جنسی! زیرا مصرف این قرص نه تنها روی سایز آلت تناسلی تاثیر مثبتی دارد بلکه به فرد کمک می کند تا یک نعوظ کامل و پایدار را تجربه کند و همچنین مدت زمان رسیدن به انزال افزایش می یابد. به طور کلی، آقایان می توانند با مصرف این قرص گیاهی اعتماد به نفس خود در طول رابطه جنسی را افزایش دهند و از آنجا که اعتماد به نفس و کیفیت رابطه جنسی یک ارتباط مستقیم با یکدیگر دارند، مصرف این دارو باعث بهبود کیفیت رابطه جنسی زوجین نیز می شود.

وایمکس؛ قوی ترین قرص تاخیری و حجم دهنده

امروزه برای رفع مشکل کوچک بودن اندام تناسلی آقایان روش های مختلفی وجود دارد. بسیاری از مردان از  اسپری و ژل های افزایش حجم و یا روش های دیگری نیز برای این منظور استفاده می کنند. علاوه بر این روش ها قرص های مختلفی نیز به عنوان حجم دهنده فوری آقایان در داروخانه ها عرضه می شود.

قوی ترین و کم عارضه ترین قرص افزایش سایز آلت تناسلی مردانه موجود در داروخانه کپسول گیاهی وایمکس است و توصیه ما به تمامی مردانی که می خواهند سایز آلت بزرگتری داشته باشند، مصرف قرص وایمکس است. به دلیل چند کاربردی بودن این داروی گیاهی می توانیم بیان کنیم که قرص وایمکس قوی ترین قرص حجم دهنده اندام تناسلی مردان در داروخانه ها است و مصرف این قرص به تمامی مردانی که از اختلالات جنسی رنج می برند، توصیه می شود.

بسیاری از داروهای موجود در داروخانه حاوی ترکیبات شیمیایی هستند و به همین دلیل برای مصرف کننده عوارض جانبی به همراه دارند و نمی توان آن ها را به صورت بلند مدت مصرف کرد اما وایمکس به خاطر ساختار کاملا طبیعی و گیاهی هیچ گونه عارضه جانبی خاصی به دنبال ندارد و می توان به صورت دراز مدت نیز آن را مصرف کرد.

رفع اختلالات نعوظ با قرص وایمکس

در بین سنین ۴۰ تا ۷۰ سالگی بیش از ۵۰ درصد مردان به اختلالات در نعوظ دچار می شوند و نمی توانند یک نعوظ کامل و پایدار را تجربه کنند. در برخی از مردان این اختلالات خفیف، در برخی دیگر متوسط و در گروهی دیگر نیز اختلالات نعوظ شدید است و فرد نمی تواند حتی برای لحظات کوتاه به نعوظ کامل برسد.

 

توضیحاتی مختصر درباره کپسول های وایمکس

*** افزایش دائمی طول آلت بین 3 – 7 سانتیمتر در دوره 2 الی 4 ماهه

*** افزایش دایمی قطر آلت تا 50%

*** درمان مشکل عدم نعوذ و شل بودن آلت

*** درمان زود انزالی و انزال زودرس تا 30 دقیقه

*** بهبود قدرت نعوظ و حفظ طولانی مدت نعوظ و سفتی آلت

*** افزایش کیفیت و حرکت اسپرم

*** تقویت جهش اسپرم

*** درمان ناباروری آقایان

*** بازیابی سریع توان جسمی برای برقراری تعداد دفعات بیشتر رابطۀ جنسی